Agricultura Aigua Cultura Esports Festes Formació Igualtat Majors Medi Ocupació Patrimoni Sanitat Serveis Turisme Urbanisme

Festes Majors a Favara. Agost 2017

Presentació dels festers i festeres

Dissabte 29 de juliol de 2017

Dissabte 29 de juliol va tindre lloc la  presentació dels festers i de les festeres del 2017 a la Casa de la Cultura. Acte que representa l'inici de les esperades festes del poble de Favara.

Les comissions eixiren en cercavila pel poble des de la Plaça de l'Ajuntament, acompanyades per l’associació Amics de la Música de Favara fins a la Casa de la Cultura, on els esperaven un gran nombre d’amics i familiars.

La presentació anà de la mà de la veïna Amparo Fayos qui, després d'agrair la presència de tots i de totes, donà la paraula al regidor de Festes, Tradicions i Esports, José Francisco Vicedo.

Per la seua part, José Vicedo va agrair el treball realitzat per totes les comissions festeres i va explicar  els actes i les activitats que tindran lloc al llarg d'estos 15 dies festius i esportius.

L’emotiu acte va tindre com a protagonistes els festers i les festeres de la Puríssima i la Divina Aurora, de Sant Llorenç, de les 2 associacions de Gent Gran i de la Vera Creu.

Els festers i festeres de la Puríssima i Divina Aurora del 2017 són M. José Alemany, Gema Ciscar, Júlia Victoria, Isabel Cuñat, Josep Rubio, Loren Millet, Héctor Carrascosa, Guillem Bodí, Josep Palomares, Adrià Aragó i Aaron García.

Els festers i les festeres de Sant Llorenç són Àngel Milvaques, Gema Fuster, Susi Tomás, Santi Rubio, Bárbara  Císcar, Cristina Sánchez, Jordi Molina, Paco Lloret  i Natàlia Àngel.

Els festers i les festeres de Sant Joaquim són Arturo Julián, Tere Castellà, Pascual Aragó, Francisca Fullana, Cayetano Julián, Remedios Galán, Santi Mata, Tere Molina, Vicenta Soler, Ricardo Císcar, Maruja Lloret, Isabel Garcia, Carmen Rebull, Trini Sala.

Els festers i festeres de la Vera Creu del 2017 són Ramón Vallcanera, M. José Fayos, Antonio Garcia, M. Carmen Bixquert, Antonio Sala, Ana Martí, Antonio Gisbert i Pepita Fayos.

Totes les comissions pujaren a l’escenari i arreplegaren el seu distintiu com a festers i festeres del 2017. Tancà l'acte l'alcaldessa de Favara, Oro Azorín,  qui va animar a tot el veïnat a participar en les festes de Favara, amb un programa que combina tradició i activitats d’oci per a totes les edats.

La nit va acabar amb la discòmobil Sound Festival al Poliesportiu municipal.

Jose Vicedo

REGIDOR DE FESTES I TRADICIONS

El pasado sábado  29 de julio tuvo lugar la  presentación de los festeros y las festeras del 2017 en la Casa de la Cultura. Acto que representa el inicio de las esperadas fiestas del pueblo de Favara.

Las comisiones salieron al pasacalle por el pueblo desde la Plaza del Ayuntamiento  acompañadas por la asociación Amics de la Música de Favara hasta la Casa de la Cultura, donde les esperaban una gran número de amigos y familiares.

La presentación fue de la mano de la vecina Amparo Fayos quien, después de agradecer la presencia de todos y de todas, dio la palabra al concejal de Fiestas, Tradiciones y Deportes, José Francisco Vicedo.

Por su parte, José Vicedo agradeció el trabajo realizado por todas las comisiones festeras y explicó los actos y las actividades que tendrán  lugar a lo largo de estos 15 días festivos y deportivos..

El emotivo acto tuvo como protagonistas a los festeros y las festeras de la Purísima y  la Divina Aurora, de Sant Llorenç, de las 2 asociaciones de Gent Gran i de la Vera Creu.

Los festeros  y las festeras de la Purísima y Divina Aurora del 2017 son M. José Alemany, Gema Ciscar, Júlia Victoria, Isabel Cuñat, Josep Rubio, Loren Millet, Héctor Carrascosa, Guillem Bodí, Josep Palomares, Adrià Aragó i Aaron García.

Los festeros  y las festeras de Sant Llorenç són Àngel Milvaques, Gema Fuster, Susi Tomás, Santi Rubio, Bárbara  Císcar, Cristina Sánchez, Jordi Molina, Paco Lloret  i Natàlia Àngel.

Los festeros y las festeras de San Joaquín son Arturo Julián, Tere Castellà, Pascual Aragó, Francisca Fullana, Cayetano Julián, Remedios Galán, Santi Mata, Tere Molina, Vicenta Soler, Ricardo Císcar, Maruja Lloret, Isabel Garcia, Carmen Rebull, Trini Sala.

Los festeros y las festeras de la Vera Creu del 2017 son Ramón Vallcanera, M. José Fayos, Antonio Garcia, M. Carmen Bixquert, Antonio Sala, Ana Martí, Antonio Gisbert y Pepita Fayos.

Totdas las comisiones subieron al escenario y recogieron su distintivo como festeros y festeras del 2017. Cerró el acto l'alcaldesa, Oro Azorín,  quien animó a todos los vecinos a participar en las fiestas de Favara, con un programa que combina tradición y actividades de ocio para todas las edades.

La noche culminó con la discomóbil Sound Festival en el Polideportivo municipal.

Jose Vicedo

CONCEJAL DE FIESTAS Y TRADICIONES

Copyright Ajuntament de Favara 2017. Tots els drets reservats.